Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

nedjelja, 15. svibnja 2016.

Parcela - 2016-05-15

Ova gredica je od ranije, a u njoj su zasađeni poriluk (dolje) i veliki bijeli luk (gore). Poriluk je dobijen pri podjeli sadnica, a bijeli luk je ranije rastao na balkonu i morao sam ga rasaditi. Kako je bijeli luk pri presađivanju već bio veliki i presađivanje nije baš najbolje podnio, malo sam ga podržao pritkama da bi se ispravio ili da barem ne istrune na tlu.
 Ovaj krumpir je ostao od kupovnog i nije bio za jelo, jer je bio prorastao. Stavio sam ga u jednu gajbu, gdje je izrastao, a nakon toga na gredicu. Tamo ga je sfurio mraz, ali se je, kako se vidi, oporavio i sada dobro napreduje.
Danas sam na gredicu iznio i kukuruz, koji sam imao na balkonu u rasadi. Ustvari sam samo htio provjeriti klijavost sjemena, ali kad su biljčice već tu ... Imam kombinaciju po kojoj bi se visoke mahune mogle penjati po kukuruzu, ali ne znam hoće li biti nešto od toga.

Nema komentara:

Objavi komentar