Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

ponedjeljak, 18. travnja 2016.

Parcela (1. nastavak) - 2016-04-18

Ovoga vikenda počela je sezona u vrtlarskom društvu, čiji sam član postao ove godine. Parcela je veličine 40 kvadrata, neka 3 metra širine i 13-14 metara dužine. Zemlja je ilovača, ima dosta kamenja i korova, ali je bila nedavno pretanjurana, pa se može fino obrađivati. Zbog toga nisam išao na kompletno preštijavanje, već sam uskim grabljama dobro protresao zemlju, stavljao sjeme i pokrio ga nakon toga finijom zemljom, dok sam kamenje i korov stavio između redova. Danas sam naknadno po redovima stavio taloga od kave. U ovom je redu bob, kome je sada krajnje vrijeme za sadnju (ako već nije i prekasno). 

Ovo su tri reda danas posađena. Osim boba na početku (2 reda) i mrkve (1 red), svi ostali redovi su podjeljeni na 3 dijela i u njih je stavljeno razno sjeme. Ovdje se vidi grašak, koji sam za probu zasadio već ranije, kako bih testirao sjeme, a ispod njega se vidi i mladi crveni luk, koga sam isto tako ranije zasadio (ali samo tjedan-dva ranije). Osim toga, danas sam posadio i ciklu, suncokret, kukuruz, crvenu rotkvicu i još par stvari. Za suncokret i kukuruz bi moglo biti mrvicu prerano, pa sam ih stavio na malo veću dubinu, kako bih ih zaštitio.

Ovo je dosada obrađeni dio parcele, ukupno osam redova. Koliko kamena ima, moći ću, kako izgleda, komotno vježbati pravljenje suhozida između redova i gredica.

Nema komentara:

Objavi komentar