Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

ponedjeljak, 1. travnja 2013.

Krumpir

2013-04-01

Za ovih praznika sam počeo i sa sađenjem krumpira. Prošle godine je on bio jedno od velikih razočarenja, ali isključivo zbog moga neznanja - začeprkao sam ga pod zemlju, vidio sam da je izišao, ali je od njega bilo slabo ploda, pošto nisam znao da ga treba zagrtati tokom rasta, kako bi se formirao korijen i gomolj.
Zbog toga sam ove godine već unaprijed pripremio posude u kojima ga namjeravam uzgajati - riječ je o drvenim gajbicama (iz samoposluge, u njima su bile prodavane mandarine). Svaka od njih je dopola napunjena djelimično istrulim lišćem (tj. kompostom), onda sam na to lišće stavio krumpir, a zatim do vrha napunio lišće. Kako se može vidjeti, gajbe se mogu fino slagati jedna na drugu, pa ne zauzimaju puno prostora. Kasnije, kad (ako) sjeme isklija i počne se formirati biljka, moraću ih naslagati jednu pored druge, kako bi moglo rasti dalje. Isto tako, kako biljke budu rasle, valjaće ih se zatrpavati zemljom, pa bi sve skupa moglo poprilično otići u visinu. Sjeme je na vlažnom i u tami, pa se nadam da će za koji tjedan i isklijati.

Nema komentara:

Objavi komentar