Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

subota, 27. travnja 2013.

Novosti - 2013-04-27

Evo nakon duže vremena nekoliko fotografija iz moga vrta. Sve donedavno bilo je poprilično hladno, i tek u posljednjih 14 dana je koliko-toliko zatoplilo, pa nije bilo onoliko aktivnosti koliko sam želio, ali vijesti ipak ima dosta:

Vrt u totalu je već poprilično popunjen - ponajviše ima luka i boba, ima i rotkvice, graška, rukole - sve u svemu, krenulo je ...

Bob za sada izgleda najimpozantnije - ima ga 6-7 kućica, nešto od toga je iz rasade, a nešto je bilo direktno posađeno. Kako uzima dosta prostora, jednu kućicu iz rasade sam stavio i u saksiju, kako bi u cvjetnjaku bilo dosta mjesta za sve ostalo. To je, u neku ruku, i eksperiment - vidjeću kako će se ponašati, pa, ako uspije, ubuduće bih ga mogao saditi direktno u saksije. Inače, doznao sam da se bob može saditi i ranije nego što sam ja to napravio, pa tako iduće godine namjeravam produžiti sezonu ...

Grašak isto fino napreduje - i njega ima nekih 6-7 kućica; nije tako impozantan kao bob, ali onaj najnapredniji je dosegao duljinu od nekih pola metra i sjajno napreduje. Onaj iz rasade je veći od onog posijanog direktno, pa će ga, ako sve bude po planu, biti preko duže vremena.

Ovaj luk na slici je iz kupljenih glavica i jako dobro napreduje za sada. Osim njega, imam u cvjetnjaku i luka koji sam prošle godine bio posijao iz sjemena; izgledao je poprilično jadno i mislio sam da je potpuno izmrzao, ali se je oporavio i sada sasvim dobro izgleda i fino raste.


Rukola je bila direktno posađena i za nekih pet tjedana je - usprkos hladnom vremenu - fino porasla. Ako nastavi ovim tempom, za dva-tri tjedna bi je moglo biti i za jelo. Rukola iz rasade je presađena u cvjetnjak, ali ona izgleda slabije od ove ovdje.

Nema komentara:

Objavi komentar