Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

ponedjeljak, 29. travnja 2013.

Novosti iz velikog vrta - 2013-04-29

I ove godine sam dobio priliku da radim na velikom vrtu. Sezona je počela prije 14 dana kopanjem i sadnjom, a danas sam navratio da vidim kako je uznapredovalo. Vrt je veći nego prošle godine i stvarno ima puno mjesta, a i sezona je počela ranije nego prošle godine, tako da bi trebalo biti bolje.

Ovo je vrt u totalu. Veličine je nekih 5 x 2 m i skoro cijeli je zasađen, samo dolje desno ima nešto malo mjesta gdje ću staviti mahune za neka dva tjedna. Ima još nekih planova da se vrt produži na donjem kraju i zasade krastavci, zucchini i ostalo, ali o tom potom ...

Rukole sam zasadio i ovdje i za sada fino napreduje, uzme li se u obzir da je ovdje puno kasnije zasađena negoli na mome balkonu.

Salate sam zasadio ovdje dosta, pošto mi na balkonu nekako ne ide. Na cijeloj parceli je nabacano dosta komposta i nadam se da će se to i vidjeti po rodu.
I ono što se s većega ne vidi počinje polako izlaziti i nadam se da će za nekoliko dana potpuno isklijati.

Inače, ovdje sam zasadio bob, grašak, crvenu i bijelu rotkvicu, rukolu, mrkvu, dvije vrste salate, luk i još pokoju vrstu povrća.

Nema komentara:

Objavi komentar