Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

petak, 19. srpnja 2013.

Balkon - 2013-07-14

Nakon što sam naknadno stavio fotografije iz velikog vrta od prošlog tjedna, evo ih i sa balkona:
Obzirom na činjenicu da sam bio na godišnjem desetak dana i da je najveći dio vremena bilo toplo, biljke na balkonu su bile u jako dobrom stanju. Da sam bio tu, možda bi od boba, a naročito graška bilo nešto više, jer ovaj visoki grašak može dugo rasti i neprestano davati plodove tokom nekoliko tjedana, ali mislim da je to gotovo zanemarivo.

Bosiljak je sjajno izrastao, kako onaj kupljeni u trgovini, tako i onaj koji sam uzgojio iz sjemena. Ovaj prvi je ipak napredniji, a uskoro bi ga trebalo biti i za jedan pesto.

Grašak je, kako sam već rekao, pri kraju svoga ciklusa i dozrijeva. Ono malo što ga ima, sačuvaću za sjeme, koje ću posaditi možda već i u kasnu jesen.
Malinu sam rijetko spominjao do sada, a mislim da je to ipak zaslužila. I ona dozrijeva - nema je puno, ali su plodovi jako ukusni.

Paradajz je ovdje na balkonu trenutno dominantan. Ova sadnica je kupljena i već se je poprilično raskrupnjao, ali i onaj iz sjemena sjano raste i biće za rasađivanje; iskreno rečeno, u međuvremenu sam ga već najvećim dijelom i rasadio, ali o tome u novom javljanju ...

Nema komentara:

Objavi komentar