Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

subota, 20. srpnja 2013.

Balkon - 2013-07-20 (1. dio)

Nakon što sam jučer popunio prazninu u izvještavanju, evo danas i aktuelnih novosti. Priloga će biti više, pošto sam se nekako dosada navikao staviti u svaki post po 5 slika,a novosti ima svakako za nekoliko priloga:

Andske bobice su dugo tavorile u svojim posudama, bez nekog znaka napretka, ali su u zadnjih nekoliko tjedana počele sjajno napredovati. Kako je riječ o višegodišnjoj biljci, njen napredak ove godine nije toliko bitan, već mi je više do toga da ih bude za slijedeću godinu.

Celer obožavam i po svaku cijenu sam htio da izraste, pa sam ga posijao od raznih vrsta, kako onih s velikim korijenom, tako i one od kojih se koristi list. Iskreno rečeno, nisam siguran od koje je vrste ovaj na slici (pretpostavljam da je onaj s listovima, jer već imaju krasan okus), ali to nije toliko ni bitno.

Grašak je već često bio gost u ovim javljanjima. Sad je već na odlasku, ali nisam mogao odoljeti, a da ne stavim ovu sliku grane pune plodova.

Ovo je, poput andskih bobica, jedna od investicija u budućnost. Riječ je o drvetu nuspele, vrste koja raste u mediteranskoj klimi (vidio sam dosta stabala u Puli) i ima izuzetno ukusne, kisele plodove.

Ovo je, pretpostavljam, jedna od najvećih zvijezda budućih javljanja. Riječ je o visokim mahunama, ali o ne bilo kakvim mahunama, već o izuzetno krupnim mahunama. Sjeme sam nabavio u Engleskoj, a ovih nekoliko kućica, koje sam zasadio, sjajno napreduju. Svaka biljka ima barem dva metra dužine, cijelo čudo cvjetova, a već su se zametnuli i prvi plodovi ...

Nema komentara:

Objavi komentar