Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

subota, 20. srpnja 2013.

Balkon - 2013-07-20 (2. dio)

Evo i nastavka današnjih vijesti:

Ovo je zametak ploda ljute paprike. Riječ je o nekoj vrsti s Kariba, koja bi trebala biti izuzetno ljuta. Sjeme sam kupio u Engleskoj, u martu ove godine, a biljke imaju već dužu životnu priču - posude s biljkama su bile kod mene na poslu i fino su napredovale. Kad sam se vratio s godišnjeg, vidio sam da su s jedne biljke (zapravo ove na slici) pootpadali cvjetovi. Mislio sam da se je oosušila, ali kolege su me uvjeravale da su ih redovno zalijevali. Onda sam shvatio da u uredu nema insekata, koji bi ih oprašili, pa sam ih zbog toga odnio na balkon, gdje se je ovaj posljednji cvijet ubrzo zametnuo, a na drugim biljkama se isto pokazuju cvjetovi. Nadam se da će ova priča imati sretan kraj ...

Kukuruz sam posadio čisto onako iz zezanja, a evo fino je porastao. Pred njim je još dug put, a i pitanje je kako će uspjeti u saksiji ...

Rasadu paradajza sam presadio u veliku posudu i ogradio je špagom, kako bi biljke imale kakav-takav oslonac. Rješenje možda nije najbolje, jer je biljaka puno, ali rasada je tako dobro uspjela, da jednostavno nemam kud s njom. Ukoliko postane gusto, a to mi se čini sigurnim, još uvijek postoji mogućnost presađivanja pokoje slabije stabljike negdje drugdje.

Salata ove godine izgleda sasvim solidno, a ovaj žbun ovdje sam već razrijedio i napravio si salatu ...

Suncokret je ove godine preživio moj odlazak na godišnji, ali je - pošto je jedna jedina biljka u saksiji - poprilično nestabilan i nije lako rukovati s njim. Zaista ne znam koliko mu još treba i hoće li biti ikakvog ploda, ali, iskreno rečeno, biću sretan kad sve bude gotovo ...

Nema komentara:

Objavi komentar