Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

petak, 25. ožujka 2016.

Suncokret (1. dio) - 2016-03-25

U ovom je prilogu nešto više fotografija nego obično, pošto sam sjeme nabavio iz dva različita izvora. Prvo sjeme je iz velikog ploda koji sam jeftino nabavio ovdje u okolici na poljskoj prodaji. 
Sjeme je prezimilo u plasteniku i sasvim je ukusno, ali dosada nije isklijalo. 
Drugi izvor mi je bio pakovanje s mješavinom sjemena različitih vrsta suncokreta. Ni ono, obzirom na količinu, nije bilo jako skupo, ali definitivno skuplja varijanta nabavke. Sjeme je kupljeno za prošlu sezonu i jednim dijelom je već trošeno prošle sezone, ali ga je ostalo još više nego dovoljno. Inače, ovdje na balkonu rezultati uzgoja nisu bili naročiti, pošto su stabljike prilično krhke i prevelike za posude.
Sjeme je, kako se vidi, različitih boja i veličina.
Zasada je isklijalo samo sjeme iz ovog drugog izvora. Ne znam koliko će mi stvarno trebati kad počne sezona, ali mi barem može poslužiti za provjeru klijavosti sjemena.

Nema komentara:

Objavi komentar