Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

petak, 17. svibnja 2013.

Dnevnik - Džinovska mahuna (Phaseolus coccineus)

2013-05-17

Sjeme ove mahune našao sam nedavno u Engleskoj i po tom pitanju imam dosta nepoznanica.

Kako izgleda, radi se o vrsti mahune koja ne podnosi mraz, tako da je treba saditi tek tamo u V mj. Pročitao sam da se može koristiti i kao mahuna (zelena), a i kao grah (sazrelo). Riječ je o visokim mahunama, koje mogu doseći duljinu i do nekoliko metara, a - ukoliko je klima blaža - mahune mogu živjeti i nekoliko sezona, što je za mahune neobično.

Mahune sam zasadio prije nekoliko tjedana, još kao rasadu u toplom, a nedavno sam je presadio na slobodno. Kako se vidi, napredak je bio veliki, ali je dužina još daleko od one za odrasle biljke. Uz ove biljke iz rasade, kasnije sam posadio i tri kućice direktno u cvjetnjak, a i u velikom vrtu je nekoliko kućica, ali od tog sjemena nema još ništa.

Nema komentara:

Objavi komentar