Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

četvrtak, 9. svibnja 2013.

Novosti iz velikog vrta - 2013-05-05

Evo i par slika s aktuelnim stanjem u velikom vrtu ...

Ovdje je vrt u totalu - nepuna dva tjedna nakon sijanja najveći dio je već isklijao, što nimalo ne čudi, obzirom na činjenicu da je vrijeme bilo jako dobro - dosta sunca i dosta kiše.

Salata polako napreduje, ali jedino ovaka sadnja ima smisla - sađenje u rasadu pa presađivanje mi zasada ne ide baš od ruke.

Rukola je na balkonu već zrela za berbu, a sudeći po trenutnom stanju i brzini kojom je izrasla pri kraju, mislim da i ovdje neće trebati dugo, neka dva-tri tjedna ...

Rotkvica isto fino napreduje - trudio sam se sijati je široko, pošto plodovi trebaju dosta prostora, a napokon sam shvatio i u čemu je vic kod uzgoja - korijen (kod ove sorte se može prepoznati po crvenoj boji) mora biti dobro zagrnut zemljom. Nije da sam otkrio Ameriku, ali za mene je to bilo veliko saznanje.

Mrkva fino napreduje - trudio sam se ne sijati je pregusto, pa se nadam da će fino uspjeti. Ipak, treba joj dosta dugo za rast, pa mislim da će ona ostati ovdje još barem dva mjeseca.

Grašak je fino izbio i, ukoliko bude isto tako kao i na balkonu, sada bi trebao dosta brzo napredovati, pošto je zemlja dobra, a ima i dosta padavina. Jedina misterija mi je kad će se početi formirati plodovi, pošto ih ni na balkonu još ne vidim.

Bob je isto tako krenuo i u slijedečem bi razdoblju trebao ojačati i formirati biljke. Biljke su poprilično krupne i treba im dosta mjesta, pa sam ih zbog toga sijao na većem razmaku. U svakoj kućici su 3-4 sjemenke, koje formiraju prave grmove. Ni kod boba na balkonu nisu se još počeli pojavljivati plodovi, pa mislim da će mu trebati još nekih 6 - 8 tjedana.

Nema komentara:

Objavi komentar