Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

subota, 18. svibnja 2013.

Vrt - 2013-05-18

U današnjem pregledu će biti nekoliko eksperimenata s uzgojem biljaka koje dosada nisam puno uzgajao. Artičoka za ovo podneblje nije baš pogodna, pa sam je zato odmah stavio u saksiju da bih je na kraju sezone stavio nazad u toplo. Ne napreduje baš naročito, pošto baš i nema puno sunca.

Komorač je izuzetno pogodna za dodavanje u čorbe, pa mi je od svih biljaka u ovome pregledu možda i najzanimljivija. Ima poseban miris i pomalo slatkast okus sličan anisu (ako ćemo pravo, mislim da su to jako srodne biljke. Sadnice su fino izišle (posađeno je krajem IV mj.), a ovisno o daljnjem napredovanju sadnica, vidjeću gdje bih je mogao zasaditi na otvoreno.

Kukuruz za pečenjake sam isto stavio u saksiju, pošto nisam neki veliki ljubitelj, a i ne bih želio da mi pravi sjenu i uzima mjesto za druge biljke. Fino i brzo napreduje, ali pred njim je još dugi put.
Ovo je leća, jedna od mahunarki. Za nju nisam kupovao nikakvo posebno sjeme, već sam jednostavno zasadio zrnje iz pakovanja iz trgovine. Prije sađenja sam sjeme ostavio u vodi dva dana, a nakon toga držao na vlažnom još nekoliko dana dok nije isklijalo. Biljke su fino izrasle, ali su stabljike poprilično slabe i nisam baš neki veliki optimista da će od svega biti nekoga ploda. Negdje sam pročitao da se zbog takve stabljike leća sije zajedno sa žitom, ali to stvarno ne mogu isprobati.

Zucchini i nije neki veliki eksperiment po pitanju uzgoja, barem ne u početnoj fazi - sjeme klija u velikom postotku i fino napreduje. Problem kod uzgoja ove i sličnih biljaka je u tome da su prilično zahtjevne - traže dosta sunca, vode, jaku zemlju i dosta prostora. Ove godine ću ih držati u velikom vrtu, pošto u betonskom cvjetnjaku sa sličnim biljkama (krastavcima) nisam imao baš dobra iskustva - dosta posla i prostora, a skoro nikakvog ploda.

Nema komentara:

Objavi komentar