Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

nedjelja, 17. ožujka 2013.

Dnevnik - Rukola na otvorenom - 2013-03-10



Sadnja - 2013-03-10

Samo za protokol - rukola je zasađena prošlog vikenda odmah na otvorenom. Kako je noću bilo dosta hladno, nisam baš siguran da će od svega biti nešto, pa ću zbog toga napraviti i nešto rasade, ali nikad se ne zna ...
2013-01-04 - klijanje

Rukola je, usprkos hladnom vremenu, ipak uspjela isklijati, što je donekle i iznenadilo. Jedan-dva toplija sunčana dana bi joj sasvim sigurno jako dobro došla, ali njih zasad, na žalost, nema na vidiku ...

2013-05-01

Još jedan mjesec kasnije i napredak je veliki ... Za koji tjedan će rukola biti za jelo, a nakon toga će na to mjesto doći mahune. Mogu reći da je najbolji način uzgoja rukole posijati je direktno - sijanje u rasadu i po kojekakvim posudama i saksijama nije se baš pokazalo. Jedna veća tura rukole (2 ili 3 reda) je i u velikom vrtu, pa bi time trebalo biti dosta za jelo, a i za vlastito sjeme za daljnja sijanja.

2013-05-08

Ovo s rukolom je išlo brže nego što sam mislio, pa sam već jučer naveče jedan dio obrao. Kako mi se nije dalo gnjaviti s pravljenjem salate, ostavio sam obrane biljke s korijenom u vodi, kako bi ostala svježa, i salatu napravio danas. Rukoli sam dodao grčku fetu, limunovog soka i maslinovog ulja i super mi je sjelo ...

Nema komentara:

Objavi komentar