Istaknuti post

Pregled tema abecednim redom

nedjelja, 3. ožujka 2013.

Dnevnik - Početak sezone - 2013-03-03

Evo konačno i prvih aktiviteta u ovoj novoj vrtnoj sezoni.

Cvjetnjak zasada ne obećava puno, ali po noći je još uvijek debelo ispod nule, pa nije puno više ni za očekivati ... Po cvjetnjaku sam još u jesen sipao lišće, koje sam kupio uokolo, ali zbog hladnoće od komposta nema još ništa. Ipak, s toplijim danima i to bi uskoro trebalo doći na svoje. Ponešto je još ostalo od prošle godine, a kelj je pregurao čitavu zimu i još je uvijek zelen, što me stvarno zapanjuje. Usto valja napomenuti da sam sav soc od kave sipao preko lišća, kako bi se i po zimi koliko-toliko ugrijao i eventualno počeo razgrađivati.

Zasada, prema tome, ostaje jedino sijanje u čašice i držanje u stanu. Za tu sam priliku skupljao čašice od gotovih jela (kineske supe s rezancima), koje samo na dnu treba probušiti i eto posude za rasadu. Još bolje od tih posudica su čaše za jogurt (0,5 l), pošto imaju deblje dno, pa se mogu fino napraviti rupice.

U čašice sam na dno stavio vlažnog i djelimično razgrađenog lišća, otprilike do polovine. Na taj kompost stavljam zemlju do vrha. Ovo nije neki naučno dokazani postupak, već više eksperimentiranje iz nužde, pošto zemlje, zbog hladnoće, imam poprilično malo na raspolaganju.

Nekih sat vremena kasnije, čašice su napunjene i sjeme podjeljeno po njima.U današnjoj turi sam posadio pet vrsta u po tri čašice. O svakoj vrsti ću napraviti poseban prilog, a ovdje ću samo toliko da se, slijeva nadesno, vide: keleraba, rotkvica, divlji bijeli luk, mrkva i grašak.

Nema komentara:

Objavi komentar